namehaye23

letters

namehaye23

letters

و خدایی که در این نزدیکی است............

.... روزگارم بد نیست
تکه نانی دارم.خرده هوشی. سر سوزن ذوقی.
مادری دارم بهتر از برگ درخت.
دوستانی بهتر از آب روان
و خدایی که در این نزدیکی است......
لای این شب بوها. پای آن کاج بلند.
روی آگاهی آب. روی قانون گیاه.


من مسلمانم . قبله ام یک گل سرخ
جانمازم چشمه. مهرم نور
دشت سجاده من
...در نمازم جریان دارد ماه . جریان دارد طیف
سنگ از پشت نمازم پیداست....

....کعبه ام مثل نسیم میرود شهر به شهر. می رود باغ به باغ

....هر کجا هستم باشم . آسمان مال من است.
پنجره. فکر. هوا .عشق. زمین مال من است.
چه اهمیت دارند . گاه اگر میرویند قارچهای غربت!!!!!!!!!


و خدایی که در این نز دیکی است...........در این نز دیکی ...در نز دیکی.... خدایی است ..خدایی است که با من است. واکنون مرا متولد کرد. دوستش دارم و میپرستمش.

دوستان!!!!!!!!

من نمیدونم دوستان!!!!!!!!! همه اینطوریند؟ یا آدم که بزرگ میشه گرفتار میشه و زندگی و هزار مشکل و....
من خسته شدم از این همه بی معرفتی!!!!!!!!!!
هر روز دو سه بار MAIL هام رو چک میکنم.ولی هیچ کدوم از این بی معرفتها سراغی از من نمیگیرن. تلفن رو که توقع ندارم.
شب عید برای همشون کارت پستال فرستادم. اما هیچ کدوم حتی یه تبریک خشک وخالی هم بهم نگفتن.دو سه تا شون رو هم از اینجا بهشون زنگ زدم ولی ....
فکر کنم باید به این تنهایی ها عادت کرد.
روز به روز دارم تنهاتر میشم.
و من الان تنهای تنهام..
تنهایی رو دوست دارم به شرط آنکه خودم خواسته باشم . اینکه دیگران تنهام بذارن.
خیلی آزار دهندست.

چه اندازه درونم تنهاست.!!!

اینرسی!!!

چند روز قبل اینجا خبرهایی بود! ببخشید منظورم از اینجا ....اینجا نیست.آخه من چند روز قبل اینجا!!!!ا نبودم. چقدر اینجا اینجا..............کردم. بابا منظورم آلمانه!!
عید EASTER (فارسی اش میشه عید پاک) بود.البته آلمانیها میگن ostern.من تازه فهمیدم که این عید را به عنوان سالگرد عروج حضرت مسیح جشن میگیرن.
تاریخ دقیقش معلوم نیست وهمیشه روز یکشنبه است.بین آخر ماه مارس واولای آپریل. چون عید مذهبی است. روز جمعه قبل از این یکشنبه هم به عنوان به صلیب کشیدن حضرت مسیح در نظر گرفته میشه.
البته یه جورایی آمدن بهار رو هم جشن میگیرن.
اون دمدمای عید که من به فکر هفت سین بودم توی فروشگاهها انواع واقسام تخم مرغ رنگی و سبزه در گلدان و.. بود! البته فکر نکنید به خاطر نوروز و ایرانی هاو اینا... بلکه به دلیل همین عید خودشون
که ظاهرا رسوم آمدن بهار را از زرتشتیان گرفتن!!
یادم رفت بگم که تخم مرغ رنگی رو برای تزیین درخت های جلوی خونه هاشون استفاده کردن. یعنی آویزون کردن!
عکسش رو پیدا نکردم. که بذارم.
بگذریم. آیا میدانید اینرسی چیست و برای رهایی از اینرسی شخصیتی چه باید کرد!!!!!