namehaye23

letters

namehaye23

letters

شلمان

من یه شلمان دارم.(امان از این الفبای فارسی! با کسره شین تلفظ شود!) البته بگم ها خیلی با شلمان تو بامزی فرق داره. ولی خوب شلمان منه.

یکی از اون موجودات جذاب خلقته.

زنگ خوابش که میزنه...سریع میره تو تختخوابش .میگم مگه خوابت میاد ؟ یا فردا که تعطیله! میگه نه ..اما دیگه موقع خوابه!!!

زنگ شامش میخوره! میگم مگه گشنته؟میگه نه ! اما وظیفه دارم الان بخورم.!!!!! حالا من هی میشینم از کیلو کالری و تعریف وزن نرمال و... براش قصه میگم!!!هوم .... تازگیها میگه من تازه فهمیدم انرژی واحدی به نام کیلوکالری داره!حالا که بخاطر انجام وظایفمون! یه ۸۱۰۰۰-۱۰۰۰۰۰ کیلو کالری انبار کردیم! 

حالا این شلمان من بعضی وقتا از نظم  اینجا شکایت میکنه!

 

نظرات 2 + ارسال نظر
خرس دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ب.ظ

عروسک قشنگ من چه ناز خوابیده.........
...

خرس سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ب.ظ

hi lady

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد