namehaye23

letters

namehaye23

letters

حفره

هر روز دارم یه حفره جدید پیدا میکنم. بعضی هاشون هم که عمق  نزدیک به سی سال دارن!

دیشب که باز این آخریه دود کرد یاد مسافر کوچولو افتادم . که توی سیاره اش ۴ تا آتشفشان داشت.که باید هر روز دهانه آتشفشاناشو تمیز می کرد که یه هو دود نکنن.!

حالا من با این همه اکتشافات پی در پی که باید همشون رو هم پر کنم و مواظب دود و آلودگی و... باشم . چکار کنم؟ دیر بجنبم خفه میشم.

باید کم کم و همه رو با هم پر کنم یا یکی یکی؟ تازه معلوم نیست پر کردن یکیش چقدر طول بکشه و ... به هر حال تا فوران نکردن باید یه کاری کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
خرس پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ب.ظ

very beautiful poem was that. thanks so much. we all have some bugs in our life, from the past onwards. some of them cannot be filled, just forget and forgive. some of these bugs are related to a person. no one can fill such bugs. they are on our soul. no matter if you can't. after a love story come to an end, it is not the end. such a thing is for a life time, and always will be kept in our mind. when it's gone, you see something happens, slowly and gradually, some thing will remain in your heart, just like the silt on a river bed. and it is not bad, not really bad, don't worry at all.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد