namehaye23

letters

namehaye23

letters

این چند روزه مشغول خونه تکونی بودم.سخته. هنوز هم تموم نشده. از  دوستان جدیدم  خرس و دکتر هلال جون ممنونم.

خوبه خدا این امید رو از آدم نگیره. یه کار مهمی دارم که در اولین فرصت میخوام انجامش بدم... ولی هیچوقت اولین فرصت پیش نمیاد.ولی باز امید دارم که زود فرصتش بشه.

و روزگار هر لحظه فرصتی را از من می گیرد. نه اشتباه گفتم.من هر لحظه فرصتی را از خود می گیرم....

نظرات 5 + ارسال نظر
خرس جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.mehrabun.blogfa.com

happy to read about you lady, but i feel so sorry, but not to have a kind father just means to have the kind GOD near us. don't doubt that he is proud of you because you use every moment to be good and also successful. i'm sure about that lady. t

کلی ممنون.

نام ؟ چه فقی می کنه جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:36 ب.ظ http://alldaytimes.blogsky.com/

سلام د.ست عزیز نوشته های ساده ُ جذاب وگیرایی داری
امیدوارم که به آرامش برسی
چیزی که همه ما به اون نیاز داریم
خوشحال می شم که یه سری به من بزنی
البته با سنگ نه
با دل

خرس جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:01 ب.ظ

hi kind lady! i think this way that just up to the moment our father is with us, we don't think about death seriously and we always worry about his death and our loneliness after that, but just after his going we see we have another kind of experience with this concept say death. we see it walking around us and we can feel it. maybe it is different for ladies but it is so for men. t

تنگی آئورت جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ http://tabib111.blogfa.com

همین امیدهاست که کار دست آدم می ده...من خودم تا حالا هزار بار برام اتفاق افتاده که یه کاری رو می خوام انجام بدم اما به یه فرصت بهتر امید می بندم بعد دقیقا یه شرایطی پیش میاد که چوب انجام ندادن اون کارم رو می خورم !

خرس دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.mehrabun.blogfa.com

با خودم قرار داشتم که همیشه انگلیسی براتون بنویسم ولی چکنم که این زبان ظرفیت انتقال بعضی ظرافتهای خاص رو به اندازه زبان مادریمون نداره. میخواستم بگم که:
عشق نفس حق است، از جنس حق است و از نور اوست. برای نزدیکی به حق باید آنرا از حق خواست و نه از بنده او. اوست که نور وجودش را در قلبمان جلوه گر میسازد و چهره خویش را مجسم شده در چهره معشوق مینمایاند و انسان را بسان بره ای رام بسوی خویش میکشاند. آنگاه دلت گرمای لذت بخش عشق را خواهد چشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد