namehaye23

letters

namehaye23

letters

بعضی وقتا بد جوری نیاز دارم که بنویسم اما نمیشه مثل دیشب...الان هم مثلا وقت استراحتمه!!!!!

تو ۱۰ دقیقه ای که باید استراحت میکردم(که الان شد نیم ساعت) .غذا گذاشتم و به یه نفر زنگ زدم که نبود .بعدش هم  به دو سه سایت خبری سر زدم و جواب پیغامهای الهام رو دادم .فعلا هم که اینجام...

خیلی حرفا دارم .فعلا اینو بگم...

من میبینم ترک کردن خیلی سخته...از وقتی تصمیم گرفتم که جدی درس بخونم!!!دارم بعضی کارها رو ترک میکنم. ولی با اینکه تو ترک کردن دیدن تلویزیون موفقم هنوز به طور رضایت بخش درس نمیخونم...یهو میبینم ۳-۴ ساعت گذشته ومن فقط دو صفحه خوندم..پس بقیه وقتم رو چکار میکنم؟؟؟

نمیدونم این کتاب پوست رو چجوری ببندم جلوی چشمم(اون که هست) نه !بذارمش تو مغزم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد