namehaye23

letters

namehaye23

letters

بزرگ

بزرگ شدن و تربیت کردن کار سختیه. بعضی وقتا هم درد داره.یه موقعی بابا و مامانم بزرگم کردن و راه وچاه رو یادم دادن.اما با تغییر شرایط آدم باید خودش رو تربیت کنه.بزرگ کنه!کار سختیه !

بعضی وقتا یه گوشمالی و تنبیه هم نیازه. آی درد داره... ولی فکر کنم نتیجه اش خوب باشه.

چقدر آدم موجود جالب و پیچیده ایه!  

نظرات 3 + ارسال نظر
! چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com/

سلام خانم نسیم
---------------------
چند روز پیش کامنت شمارو خوندم
درباره یادگیریس زبان راهنمایی کرده بودین
منتها آدرس وبلاگ خودتونو اونجا اشتباه نوشته بودین
تو ذهنم بود که به همچین وبلاگی سرزدم
یه وبلاگی که توش کامنت نویسی زبان اصلی زیاد بود
اسم نسیم با اون کامنتها و عرق ناسیونالیسمی تو ذهنم مونده بود بعلاوه آلمان
----------------
نوشته ۱۵ خرداد من ... تو کامنتهای رسید ... کامت هشتمی
اگه امتحان کنید می بینید که آدرس وبلاگتونو اشتباه نوشتین
-----------------
ولی به هر حال آدرس وبلاگتون رو براساس همون آدرس پیدا کردم
-------------------------
این نوشته آخری شما هم جالب بود
خدا کنه زودتر واسه تربیت کردن خودمون دست به کار بشیم
-----------------
می گن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست
خیلی با این ضرب المثل موافق نیستم
زمان و فرصت مثل ابر در حال حرکت هست
خیلی وقتا اگه زود تصمیم نگیریم
زود حرکت نکنیم
اونوقت ...

----------------
اگه گوش خودتو کشیدی و نتیجه داد ... منو بی خبر نزارید
پدر و مادرم هر کاری کردن نتونستن منو ادب کنن
ببینم خودم چی ...؟
می تونم خودمو تربیت کنم
---------
روزهای خوبی داشته باشین
تا آقا خرسی نیومده من برم
!

آدمی که آدرس خودش رو هم اشتباه بده !..فکر کنم دیگه حسابی بهم ریخته ام.
ببخشید.
باعث زحمت...
یه چیز دیگه هم اینکه همه اگه ها رو میدونیم... وقت برای اگه گفتن هم نداریم .باید رفت

تنگی آئورت چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ب.ظ http://tabib111.blogfa.com

آخ که چقدر آدم شدن سخته،سخت تر از هر کار دیگه...

خیلی...

خزس جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:06 ق.ظ

of course it is difficult, but we should consider it as a process, slow but steady and we should know there is no end for this process.
--------------------------------------------------------------------
what news from worldcup lady? are you going to see the games? i know so many youngesters who are eager to give one of their kidneys for being there!!!!!!!!!!!!!!! so go and see the games and write for us about them. have fun in your life lady

کاملا حق با شماست...
من هم از جام جهانی اندازه شما با خبرم.نه شاید کمتر!
حقیقتش خیلی فوتبالی نیستیم و از شهر های محل برگزاری هم دوریم...
حالا از تلویزیون بازیهای ایران رو میبینیم...حتما میگین چقدر بی ذوق!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد